سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت
نوشته شده توسط : media

از طریق سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت شانس دریافت اقامت و تابعیت کشور مقصد را خواهید داشت، اما اثبات واقعی و عدم صوری بودن ازدواج در پروسه اخذ اقامت بسیار اهمیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایت‌های همسریابی جهت مهاجرت به کشور کانادا با موسسه مهاجرتی دکتر نجما توکلیان در تماس باشید.

تمام کشورهای جهان بر روی واقعی بودن ازدواج طرفین جهت دریافت اقامت بسیار حساس هستند و سخت‌گیری‌های خاصی را اعمال می‌کنند تا تنها زوجینی که به دنبال زندگی مشترک با یکدیگر هستند، به اقامت دائم برسند. اگر ازدواج دو طرف صوری باشد، با توجه به قوانین کشور مقصد جریمه‌های مختلفی برای هر دو طرف اعمال خواهد شد.

استفاده از سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت از راه‌های دریافت اقامت کشور مقصد است. در حال حاضر سایت‌های زیادی در کشورهای مختلف جهان فعالیت دارند که افراد می‌توانند کیس ازدواج جهت مهاجرت را پیدا کنند.

این سایت‌های اطلاعات مختلفی از جمله تحصیلات، سن، شغل، درآمد و محل زندگی کیس‌های ازدواج را ارائه می‌کنند. با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید ویژگی‌های افراد مختلف را بررسی کنید و سپس برای برقراری ارتباط اقدام نمایید.

نکات مهم در مورد سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

اگر قصد مهاجرت از طریق ازدواج را دارید، می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف برای پیدا کردن زوج خود اقدام کنید. اما توجه داشته باشید که اگر ازدواج شما صوری باشد، بعداً عواقب قانونی زیادی برای شما خواهد داشت. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به نکاتی که باید به آن توجه کنید اشاره می‌کنیم.

شرایط سنی کیس ازدواج جهت مهاجرت

از آنجا که سن قانونی و ازدواج در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، حتماً بررسی کنید کیس ازدواج مدنظر سن قانونی ازدواج را دارد تا در کشور مقصد با مشکلات قانونی مواجه نشوید. در رابطه با حداکثر سن قانونی نیز محدودیت‌های وجود دارد. متقاضیان حتی در سن بالای ۵۰ سال نیز ممکن است با مشکلاتی در ازدواج از طریق مهاجرت مواجه شوند.

سوابق ازدواج شخص مورد نظر

در زمان ازدواج با کیس مورد نظر بررسی کنید که شخص مجرد باشد و در صورت داشتن ازدواج قبلی، مطمئن شوید که در حال حاضر به صورت قانونی مجرد است.

 

نکات مهم در مورد سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

سوابق پزشکی فرد

از مواردی که افراد به آن توجه نمی‌کنند بررسی سوابق پزشکی و بیماری فردی است که با او قصد ازدواج دارند. از معایب پیدا کردن همسر در سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت، عدم دسترسی به سوابق پزشکی فرد است. به‌طور مثال ممکن است کیس شما بیماری‌های خاص و حادی داشته باشد که از شما پنهان می‌کند و پس از ازدواج رسمی باعث به‌وجود آمدن مسئولیت سنگین برای شما شود.

عدم سوء سابقه

اگر قصد مهاجرت با فردی که از طریق سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کرده‌اید را دارید، حتماً سوء سابقه وی را بررسی کنید که دارای سوابق جنایی و هرگونه سوابق کلاهبرداری نباشد تا بعداً با مشکل مواجه نشوید.

معایب سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

آنچه که در تصور عموم مردم شکل گرفته این است که سایت معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای رسیدن به کشور مقصد است، اما این امر کاملاً برخلاف آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد.

البته اگر ازدواج به صورت کاملاً واقعی انجام شده باشد و اولین قصد طرفین ازدواج و زندگی مشترک باشد، بسیاری از معضلات از سر راه برداشته می‌شود و مهاجرت از طریق پیدا کردن کیس ازدواج می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت اقامت کشور باشد؛ اما اگر برای رسیدن به هدف مهاجرتی این اقدام را انجام داده باشید، این روش معایب زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

دشواری اثبات صوری یا واقعی بودن ازدواج

از آنجا که افراد زیادی نسبت به مهاجرت از طریق ازدواج صوری اقدام می‌کنند، این موضوع توسط مراجع قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، آمریکا، فرانسه، آلمان، سوئد، سوئیس و … به شکل سخت‌گیرانه بررسی خواهد شد.

هزینه‌بر بودن مهاجرت از طریق ازدواج

باید توجه داشته باشید فردی که به دنبال ازدواج با او برای مهاجرت هستید، به دنبال دریافت مبالغ قابل توجه پول از سمت شما است. بسیاری از افراد در همان ابتدا از شما درخواست می‌کنند تا بخشی از مبلغ را به حساب وی واریز کنید. حتی اگر قصد ازدواج واقعی بافرد را داشته باشید، باید بخشی از هزینه‌های زندگی وی را تا دریافت اقامت بپردازید. در صورتی که از طریق سایت‌های ازدواج اقدام کنید، به دلیل عدم شناخت فرد، ریسک زیادی خواهد داشت.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: